الجمعة، 22 أكتوبر 2010

نص انا و نص هو

انا شفت حلقه واحده من مسلسل نص انا و نص هو فى رمضان
اول حلقه .... عجبتنى الفكره انه خلاص بعد ما اولادها كلهم اتجوزوا مبقاش فى سبب انها تقعد مع واحد هى شايفه انها مبطربتهوش اى علاقه بيها ...... او اى ذكريات كويسه
اوحش حاجه ان الواحد يحاول يفتكر ذكرى كويسه بالشخص اللى بيحبه و ميلاقيش
انا حاولت افتكر اى ذكرى كويسه ملاقتش
مش عارفه هو لو حاول هيلاقى و لا لا !
لازم اسأله
بس اا رأى ان اى اتنين مش بيحبوا بعض لازم يسيبوا بعض و ميقعدوش مع بعض علشان الاولاد لان ساعات الانفصال بيبقى اريح لهم على الاقل ميبقاش فى خلافات و نكد طول النهار فى البيت
انا اتمنى انى موصلش لحاله الست اللى فى المسلسل و لو انى فى ظل حاله الاكتئاب اللى انا فيها شايفه ان حياتنا ماشيه فى الاتجاه ده

هناك تعليق واحد:

  1. السلام عليكم
    ايه يا بنتى اللى بتقوليه ده ؟ فوقى شويه .. كل ده علشان مسافر وبعد عنك شويه .. حرام عليكى .. هو لوحده مش معاه اهله ولا فى بيته ولا سمعه فى حضنه زيك .. اكيد عليه ضغوط كتير ومحتاج انك تحسى بيه ..انا عارفه انك محتاجاه دلوقتى اكتر من اى وقت بس اصبرى ..باذن الله ربنا هيجمعكوا على خير قريب .. وبعدين ايه الندالة دى .. افتكرى صحباتك شويه .. كلمينى ولا انتى زعلانه منى ؟ الاسبوع ده عيد جوازك .. افتكرى اليوم ده والايام الحلوة اللى جت بعده .. تعالى نحتفل بيه .. ابعتيله هديه . اقولك ايه ؟هكلمك بكرة .. ربنا يبعد كل الافكار الوحشه عن دماغك ويهدى سرك .. ماتتصوريش وحشتينى قد ايه .

    ردحذف