الأحد، 21 نوفمبر 2010

الروتين المعتاد

لاحظت حاجه غريبه فى كل مره بتضايق فيها منه
طبعا لما اى حد يقول حاجه تضايقنى اكيد هزعل ...... خصوصا لو كان حد بحبه و هو بيحبنى ....... و لا ايه؟!
لما يجى يقولى حاجه تضايقنى فأزعل و هو يستغرب ازاى ازعل!!!!!!!!!!
المفروض انى بحبه و مزعلش منه ابدا !!!!!!!!!!
مع انه بيزعل منى كتير و على اتفه الاسباب ...............
اقوله انى انسانه و بحس و طبيعى انى اضايق لما حد يقولى كلمه تضايقنى ......... يستغرب
ولو سألنى انت زعلانه و قلت اه يعمل حاجه من اتنين ..
ياه يخلنى اكره نفسى علشان زعلت و انى كده مش بحبه و يقعد يلوم فيا و يحسسنى انى غلطانه
ياه يسبنى و يمشى او يسكت و يقولى براحتك
و انا اقوله هو ده اللى قدرت عليه ...... يقولى انا مبحبش اتحايل على حد !!!!!!!!!!!!!!!!
ساعات بحس انه بيتعمد يجرحنى المشكله دلوقت انى بريح دماغى و مبقولش انى زعلانه بسكت و اكتم فى قلبى و خلاص
.............................................................
نفسى احس انه بيحس بيا انا ما افتكرش مره انه حس بيا و انا زعلانه و مقلتش له بكون بعيط و انا جنبه و هو مش حاسس بيا
مره قالى انه ايام الجامعه كان فى واحده يعرفها كان بيحس بيها انها جت الجامعه من قبل ما يشوفها !!!!!!!!!!!!!!!!!!
.............................................................
نفسى احس انى زى بقيت الستات اتدلع و حد يتحايل عليا علشان ارضى
نفسى يصالحنى مره بطريقه كويسه مش انه يحسسنى انى غلطانه
انا عاده مش بوصله للمرحله دى لانى عارفه انه عمره ماهيتحايل عليا و كل اللى هيعمله انه هيسبنى و يمشى

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق