الأربعاء، 9 أكتوبر 2013

ايه اللى حصل فى حياتى

 برود غريب من ناحيته ....... جايز علشان قعد فى مصر كتير ...... بس انا شايفه ان ده مش مبرر يقعد يقول الجواز غلطه و انه مش زى ما كان متخيل و ان احسن حاجه فى الجواز العيال ..........برود و تجاهل صريح ليا و لمشاعرى ......... ليه مش حاسسين زى بعض ليه احنا مش واحد .......زمان كنت بحس اننا واحد بس اكتشفت بعد كده انه احساس زائف .........انا كمان كنت متخيله الجواز استقلال تام بس اتضح ليا عكس ده تماما بس اكتشفت حاجات تانيه غير كده و غير العيال طبعا تخلينى مبسوطه ان عملت الخطوة دى بس كنت فاكره ان احساسنا ده واحد بس دلوقت عرفت ان ده مش صحيح ......بيقول "بحبك" بس دلوقت مش عارفه افرح لانه بيقولها و لا ازعل علشان عارفه انه بيكدب عليا ...مش هاقول انه بيكرهنى بس مش حاسه انه بيحبنى .........حاسه بحيره و قله حيله.. عايشه رومانسيتى جوة الافلام و احلام اليقظه و اغانى فيروز   

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق