الخميس، 13 مايو 2010

انا ممله

الولد نام مبقيتش اعرف ادخل كتير على النت منه واخد كل وقتى
بس مبقيتش قادره استحمل كنت محتاجه اكتب و افضفض شويه
خلاص جاى من السفر ......اخيرا كنت فرحانه اوى لما اخيرا اخد القرار انه جاى
كنت حاسه ان اليوم مش جاى ابدا
هو قالى لو قلتلى انزل هنزل بس ساعتها انا مش هبقى فرحانه
انا عايزاه ينزل علشان هو عايز كده مش انا عايزه كده
كل يوم تقريبا بكلمه......... ساعات يسألنى انت مش هتزهقى منى لما اجى
و انا اقوله لا طبعا
النهارده قلت له بس انت اللى هتزهق انت بعد ما اتجوزنا قلتلى مره انك زهقت و انى ممله
قالى فعلا انت ممله شويه !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
و لما قلتله يعنى هتزهق قالى ما انتى اللى بتسالى و انا برد
و من اسبوع تقريبا قالى ان الاهمال فى دمى !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
...................................................
مش عارفه اعمل ايه اكتر من كده
مش عارفه اذا كان اللى بعمله كفايه و لا لا
بس مفيش واحده بتعمل زى
يبقى ايه المشكله
دايما بيشتكى منى
و لو اشتكيت منه ابقى نكديه وعايزه اتخانق
و لو سكت يبقى هو بيتكلم و انا مش برد يعنى مش عملاله اعتبار
انا تعبت ................ تعبت
هو انا حظى هيفضل كده على طول حاسه انى معزوله عن الناس ووحيده قبل و بعد الجواز
ولا انا ماليش نفس انى اسمع كلمه كويسه على حاجه عملتها

هناك تعليقان (2):

  1. U r great , u always do yr best , u r smart , active, sensitive , kind person.it's weired that i was saying the same " boring" about my self . i think most of women are boring ,because they don't let their emotions go out their hearts and minds.i don't know what u can do to make him feel satisfied about u . i'll just say "give him concentrated things , give him double of everything , sex, passion ,love.let him breath you whenever and wherever he goes" take care of every detail he cares about, food ,laundry ".don't ask , argue, investigate , just listen with nice smile .Make him no. 1,2,3,4,5,6,7,and 8 .put yr child as 9 , then put yr self , dreams , desires , family as no.10. don't forget that his family is his shadow , treat them as u wouuld love to treat him . don't care about what he gives others . just care about what u can give him .

    ردحذف
  2. شاركيه كل اهتماماته مع إنك لا تطيقين سماعها أو فعلها !

    للأسف هذا هو الحل مع الرجل !
    طبعا مجتمعنا العربي مضطرة لهذا الشيء وحتكوني حياته كلها !! بس للأسف ما راح تسوي هواياتك الشخصية على راحتك ..
    كنت مثلك وهذا هو الحل وعايشة مبسوطة وكنت قبل أنا المملة وانا النكدية !! لأنني فقط أريد أن يشاركني ميولي !!


    أتمنى أفدتدك..

    ردحذف