الخميس، 16 أبريل 2009

ذكرى

افتكر مره لما جوزى كان موجود كنا نايمين نتكلم وضهرنا لبعض و شدنا فى الكلام شويه المهم انا قولت كلمه ماكانش المفروض تتقال لقيته اتعدل و قام وقالى انت قولتى ايه فى اللحظه دى انا خفت جدا و بحركه غريزيه خبيت وشى بأيدى و انكمشت فى نفسى ومردتش قالى لما انتى بتخافى كده بتغلطى ليه و بعد كده صوته هدى و قالى ما تخافيش و دورنى له و خدنى فى حضنه
على قد ماكنت خايفه بقيت مرتبكه و قلت لنفسى هو بيعمل ايه ؟ هى ايه الحكايه؟
بس بعدها حسيت اد ايه هو بيحبنى و اد ايه انا بحبه يعنى بعد كل ده و بعد ما كان فى وضع قوة اختار يعمل ايه !
فى الوقت ده لو كان قالى ارمى نفسك فى البحر كنت هارمى نفسى
فى بعض الرجاله ممكن تعتبر ده ضعف لكن انا حسيت انه عمل كده لانه متاكد انه مش فى موقف ضعف و حسيت اد ايه هو واثق من نفسه
ده يخلنى بعد كده اخد بالى اكتر علشان مش كل مره تسلم الجره

هناك تعليق واحد:

  1. تستاهلى...شكلك اتعديتى منى ..امسكى لسانك شويه ..وحشتينى ..ربنا يحفظكم لبعض.

    ردحذف