السبت، 16 مايو 2009

يوم حلو

يعنى ايه يوم حلو ؟
ازاى اعرف انه ده يوم حلو؟
على النتدى اقرى الواحده تشتكى من حد تقول مشفتش منه يوم حلو.....
معقوله....
مهما كان الأنسان ده وحش معقوله ماشافتش يوم حلو.....
قعدت افكر انا يا ترى شفت يوم حلو؟!!!!
الحاجات الى انا فاكراها قبل تالته مش كتير او بمعنى اصح انا مش عايزه افتكرها
فى الفتره دى حصلت حاجه مش عايزه افتكرها و لا اقدر اتكلم عنها لغايه دلوقت و مابحاولش افتكر قبلها اى حاجه
يبقى ما فيش غير اخر سنه فى الثانوى و الكليه و المعهد و مابعد كده و دول مش قليلين يعنى ممكن يكونوا 8 او 7 سنين
احاول افتكر يوم فرحت فيه اوى.................
يوم حلو...........
و لقتنى بسأل نفسى يعنى ايه يوم حلو؟؟؟
و بعدين اكتشفت حاجه ان الواحد لما بيحب يفتكر حاجه وحشه او حاجه تضايقه
يووووووووووووووووه ............هيلاقى بلاوى
يعنى ايه يوم حلو؟؟؟
لما حاولت افتكر يوم حلو مع جوزى لقيت مش فاكره حاجه
كل اللى افتكره حاجات ضايقتنى فيه
طبعا انا مش غبيه علشان ادرك ان العيب فيا انا
بس برضه ما هو ممكن يكون كان فى يوم حلو بس انا مش عارفه و مش حساه
يعنى ايه يوم حلو؟؟؟
انا قررت طالما انا مش فاكره هسأله:ياترى شوفت معايا يوم تقدر تقول عليه حلو؟
بس طبعا لما ييجى(الصبر)
بس المصيبه انه يسألنى : يعنى ايه يوم حلو؟ يا لهوى!!!
بس برضه....
يعنى ايه يوم حلو؟!!!!!!

هناك تعليقان (2):

  1. كل لحظة حب هى يوم حلو
    كل لحظة شوق هى يوم حلو
    كل لمسة ايد هى يوم حلو
    كل ضحكة من القلب هى يوم حلو
    كل لحظة سعادة هى يوم حلو
    كل نقطة ضوء بتبان فى طريقنا هى يوم حلو
    يوم ما عرفتك ..يوم حلو
    يوم ما بقيتى انتيمتى .. يوم حلو
    لحظة مابعرف انك بتحبينى زى مابحبك اكيديوم حلو
    يوم ما عرفت انك بتحبى محمد ..يوم حلو
    يوم فرحك لما صحيت و قلبى مخطوف زى ما اكون انا العروسة ..يوم حلو
    يوم لما عرفت انك هاتبقى ام ..يوم حلو جدا
    يوم ما تبقى جمبى يوم فرحى ..انت عارفة ازاى هيكون يوم حلو ****
    يوم ما اتقابلنا اخر مرة ..يوم حلو
    يوم لما تشوفى البيبى لاول مرة ..يوم حلو
    يوم لما يرجع محمد بشوق ولهفة ..اكيد يوم حلو

    ربنا يحلى ايامك ويحفظك ويخليكى ليا

    ردحذف
  2. يوم ما قريت الكلام ده
    ده يوم حلو
    مش عارفه من غيرك كنت اعمل ايه؟

    ردحذف