الأربعاء، 27 مايو 2009

بحبه و بيحبنى و لا........

ساعات كتيره بحس انه ما بيحبنيش.......
بحس ان كل اللى بيعمله معايا ده علشان هى دى طبيعته او علشان انا مراته و خلاص مش اكتر
انه واجب عليه انه يعمل كده
مابيحسسنيش انى مميزه ...
انى مختلفه.....
ان انا غير كل البنات و الستات اللى عرفهم قبل كده.
انا زى اى واحده,
و لو كان اتجوز واحده تانيه كان هيعملها نفس المعامله....
هى دى طبيعته....
لما كان موجود كان بيقول ليه انه بيحبنى.......
صحيح انا عمرى ما سألته كنت خايفه يقولى لا و لو حتى بهزار
بس دلوقت بيقولى انه ماحسش انه بيحبنى غير لما سافر!
امال ايه الكلام اللى كان بيقوله ده !
يعنى كان بيضحك عليا !
بيسكتنى بكلمتين !
بيعمل اللى عليه!
ازاى اصدقه بعد كده........
لما يجى و يقولى بحبك اعرف منين انه مابيضحكش عليا..........
المشكله انى بحبه اوى و لما اقوله كده يقولى مش مصدقك!
و لما قولتله انى بتضايق من الكلام ده يقولى انا كنت بهزر و انتى عقلك صغير و تفكريك محدود.
ساعات بحس انه فعلا بيحبنى حتى و لو كان هو مش عارف ده بس ساعات بحسه
مش عارفه بيحبنى على ايه؟
بس المهم عندى انه حتى بعد ده كله انا برضه لسه بحبه!

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق